

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een afspraak maken?
Wij werken altijd op afspraak. U kunt een afspraak maken door te bellen of via ons contactformulier. Als u bent doorverwezen door uw eigen dierenarts, dan vragen wij u de patientenkaart van uw huisdier te mailen naar info@dentivet.nl

Welke diersoorten behandelen jullie?
​Wij behandelen vooral honden en katten, maar hebben ook ervaring met gebitsbehandelingen bij konijnen en knaagdieren. Voor informatie over de mogelijkheden per diersoort kunt u het beste even mailen of bellen

Bieden jullie ook andere behandelingen aan naast tandheelkunde?
​Wij richten ons volledig op tandheelkunde. Voor alle andere behandelingen verwijzen wij terug naar uw eigen dierenarts.

Hoe verloopt mijn afspraak op de dag van de behandeling?
Wij bieden de mogelijkheid om bij je huisdier te blijven als deze in slaapt valt en wakker wordt. Wij vinden het fijn om na het maken van de röntgenfoto's en de inspectie van het gebit met je te overleggen over de vervolgstappen. Dit doen wij telefonisch als je ervoor kiest niet in de kliniek te blijven.

Zijn jullie een specialist?
Onze dierenarts is geen officieel erkend Europees specialist. Zij heeft tijdens haar werk als dierenarts veel ervaring opgedaan in de tandheelkunde, en door intensieve cursussen te volgen heeft zij haar kennis en kunde de laatste 2 jaar flink uitgebreid. Voor sommige behandelingen kan het echter alsnog zo zijn dat wij door moeten sturen naar een officieel specialist.

Hoe kan ik bij jullie betalen?
Je kunt bij ons met pin of contant betalen (liefst per pin). Op de dag van de behandeling dient het volledige bedrag afgerekend te worden.

Doen jullie alles in één behandeling?
Wij proberen zoveel mogelijk in één behandeling te doen. Soms is dit echter niet mogelijk, bijvoorbeeld doordat de narcose te lang duurt of doordat het gebit er slechter aan toe blijkt te zijn dan ingeschat was tijdens het consult. In dat geval plannen wij een vervolgafspraak.

Zijn jullie bereikbaar voor spoedgevallen?
Wij proberen zoveel mogelijk zelf bereikbaar te zijn voor tandheelkundige spoedgevallen. Kijk op onze behandelpagina of iets echt spoed is, en wat te doen bij een acuut probleem met de tanden.

Kan ik bij jullie parkeren?
Er is een groot parkeerterrein vlak naast de praktijk. Let op: op donderdagen is dit terrein afgesloten in verband met de wekelijkse markt. Daarnaast is er een parkeergarage onder de Dirk supermarkt die vlakbij de praktijk zit. Beiden zijn betaald parkeren, de parkeergarage is wel goedkoper dan op straat parkeren.